12 Ekim 2009

meşhur üçgen katlama

şuradaki çantamda bahsettiğim meşhur üçgen katlamayı arkadaşlar anlatmamı istemişti.aslında fotoları çekmiştim ama postu yayınlamayı unutmuşum.şimdi farkettim.hemen anlatıyorum:))ben yemeniden yapmıştım.bunuda yemeniyle anlatıyorum.istediğiniz bir kare kumaşla yapabilirsiniz.kumaşınızı masaya yayıp iki üçgen elde edecek şekilde ortadan kesiyorsunuz.
sonra kestiğiniz yerin tersine doğru katlayıp en altını dikiyorsunuz.diğer parçayıda aynı şekilde katlayıp en altını dikiyoruz.

sonra bu dikilen iki parçayı iç içe takıp kenarlardan ve alttan sabitliyoruz.hepsi bu.hadi bakalım kolay gelsin.


5 yorum:

Unknown dedi ki...

bizdede tülbent denir genelde ama yazmada denir bir tülbentin bu hale geneceği hiç aklıma gelmizdi:))ellerinize sağlık çok pratik bir çanta olmuş

karamel mutfak dedi ki...

çok pratik bir çanta.sevgiler

Ada Deniz dedi ki...

ben de merak etmiştim bu katlamayı. teşekkürler

Unknown dedi ki...

Paylaşım için teşekkürler sevgiyle kalın...

*kelebekana*-* dedi ki...

çok pratikmiş ..çok ta hoş olmuş ..

 
designed by GeCe for only 3Prenses