10 Ağustos 2009

hadi biraz gezelim......

girlevik şelalesi erzincandaki gezip görülecek yerlerden en güzelidir.suyun yukarılardan akışını izlemek gerçekten harika.geçenlerde gitmiştik sizler için bikaç foto çektim hadi bakalım buyrun.






bunlar tabiki şelale çevresinde satılan hediyelik eşyalar.erzincanı tanıtan duvar tabakları.hoşuma gitti benim.görün istedim.










şelaledeki küçük mağaralar...sanki bir yüz -gözler ağız.uzaktan bakınca siz şelaleye,şelale size bakıyor gibi bir his veriyor insana.






8 yorum:

Unknown dedi ki...

ne huzurdur onu seyretmek :)

Hayal Arkadaşlarım dedi ki...

Tam bir doğa harikası. Ne güzel.

Unknown dedi ki...

MUHTEŞEM GÖRÜNÜYOR..

SMİLENA dedi ki...

çok güzel bir manzara.bayıldım

Stil Direktoru dedi ki...

O kadar sıocak ki serinliği de buralara gelse keşke :(

Adsız dedi ki...

Seni mimledim canım:) Sayfama lütfen...

Adsız dedi ki...

hello... hapi blogging... have a nice day! just visiting here....

Seddosh dedi ki...

merhaba, bir de Çağlayan vardı Erzicanda.. Kardeşimi ziyarete gelmiştik askerdi Erzincan da.. Sanki kendi memleketimiz gibi hiç yadırgamamıştık,ekşisudan(ekşisumuydu tam hatırlamıyorum :).. ) nasiplenip Çağlayana aşık olup gelmiştik...:)

 
designed by GeCe for only 3Prenses