30 Temmuz 2009

korkuttu

evet bu gün korkuttu bizi deprem.erzincanlılara uykusuz bir gece daha miras kaldı.evet çok korktuk,anılar canlandı,bütün gün önceki tecrübeler konuşuldu.bugün olan öncümüydü,yoksa aslı bu-- geride sadece artcılar mı şeklinde bilimsel konuşmalar yapıldı.
sanki uyumayınca depremi durdurabilicez gibi hissediyoruz nedense.en azından benim tanıdığım çoğu kişi;bu gece nöbette biliyorum.inşallah hepsi bu olur.tekrar yaşamayız eskiden yaşadıklarımızı.
havvanur teşekkürler.
trabzonlu kuzenime ve iş arkadaşına teşekkürler burdan.selamlar.

16 yorum:

ebvatathemua dedi ki...

Canım ,geçmiş olsun daha beterinden korusun Allah:((
(Baba tarafımdan hemşeriyiz bu arada)

ebvatathemua dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Flame dedi ki...

Geçenlerde İzmit'te bizde yaşadık aynı korkuyu :(
Büyük geçmiş olsun, Allahh hepimizi korusun..

MAYdesignorg dedi ki...

Geçmiş olsun.

Hayal Arkadaşlarım dedi ki...

Canım çok geçmiş olsun. Yüreğiniz ağzınıza gelmiştir. Allah hepinizi korusun. Beterinden saklasın.

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım çok geçmiş olsun rabbim büyüğünü esirgesin....

NEFİSE dedi ki...

Geçmiş olsun.. İstanbul'da 99 depreminin korkusunu o kadar zor attım ki..Hissettiklerini anlıyorum. Burasıda ufacık sallansa anı şeyleri tekrar tekrar yaşıyoruz..

gunduz68 dedi ki...

çok büyük geçmiş olsun...İnşallah büyük felaketler hepimizden uzak olur...

iffetin günlüğü dedi ki...

geçmiş olsun arkadaşım.

havvanur dedi ki...

rabbim şu mubrek ay ve günlerin hurmetine tüm insanları kazalardan belalrdan depremlerden korusun amin

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Çok geçmiş olsun! Haberi duyunca ben 91 yılına gittim. Annem Erzincanlı, 4 senemiz Erzincan'da geçti. Yeri çok farklıdır bende Erzincan'ın. Biz 91 depreminden 6 ay önce taşınmıştık. Dizi izlerken TRT 1'deki alt yazıyı hiç unutmuyorum. İçimiz çok yanmıştı. Annem SSK hast.de başhemşirelik yapmıştı. O hast. yerler bir oldu biliyorsunuz. Depremden sonra geldik, gördük ve hiçbir yeri tanıyamadık...Allah bir daha o günleri yaşatmasın! Çok selamlar....

SİBEL - engüzeltatlar dedi ki...

Çok geçkim olsun.Allah daha beterinden korusun İnşallah

mehbup dedi ki...

Canım geçmiş olsun, duyunca içim sızladı..Rabbim bundan daha kötüsünü göstermesin.Kendinize iyi bakın.Sevgiler.

TATESAL dedi ki...

hepimize gelmiş geçmiş olsun canım!!!

muko dedi ki...

çok geçmiş olsun iki hafta kadar önce bizde aynı kokuyu yaşadık ki 99 izmit depreminde çok kötü anılmarımız var,rabbim bir daha yaşatmasın inş....

nalan dedi ki...

simdi okudum ,tabii ben burada haber alamiyorum.Biz de K.gozyasi gibi 1991 depreminden onceki haziranda Erzincandan ayrilip Hatay Yayladagina gitmistik. orada depremi duyunca gunlerce etkisinde kaldimdi sonra 99 depreminde ise Adapazarinda dehseti yasadik.Allah bir daha gostermesin kimseye diyelim ama Los Angeles de onemli bir fay hattinda

 
designed by GeCe for only 3Prenses