30 Nisan 2009

mim

1.Yılsonunda zengin olmak koşuluyla bir yıl boyunca her gece kabus görmek istermiydiniz?tabiki hayır.sadece kabus değil, zenginlik için istemediğim hiç bir şeye katlanmam.
2.Kör olmak ve sağır olmak arasında nasıl bir seçim yapardınız?Allah ikisinide göstermesin ama sağır daha iyi galiba
3.öleceğiniz anı bilmek istermiydiniz?hayır istemezdim.o ara korkudan giderdim.
4.Bu gecenin son geceniz olduğunu öğrenseniz birine söylemediklerinizden dolayı üzülürmüydünüz?hayır üzülmezdim,çünkü zaten söylemem gerekiyosa mutlaka söylemişimdir.yok söylemedimse o zaten bana kalmalıdır.
5.Eviniz yanıyor aileniz ve siz kurtuldunuz, son bir kez daha eve girme şansınız olsa neyi kurtarırdınız?her evde bir ayrıntı vardır nerde görsen orayı hatırlıyacağın.bizim evdekide tavladır.çok zevkli dama ve tavla maçları yaparız ailecek.tavlayı kurtarırsam yeter sanırım.

bu güzel mim adadenizden geldi teşekkürler sanırım ben yanıtlıyana kadar bi çok arkadaşım cevaplamış.o yüzden bu mimi yanıtlamayan tüm arkadaşlara gönderiyorum.

7 yorum:

TATESAL dedi ki...

Sorular iç karartıcı ama bende dün cevapladım el mecbur...Benim oğlan varya belki babası gider toplantıya bilemiyorum....Sevgiler

Ada Deniz dedi ki...

tavla iyiymiş.

TATESAL dedi ki...

Mesaj kutuma bakarmısın?

Unknown dedi ki...

sitemde seni bekleyen bir ödül var.ugrarsan sevinirim

SMİLENA dedi ki...

sıkı bir tavla oyuncusuyuz galiba...
öptüm

*kelebekana*-* dedi ki...

sen tavlayı kurtar ev yansın umurundamı ..;))..ben şahsen hiç sevmedim bu mimi..yokmu daha güzel sorular ??kim yapmış bunu ??...sevgiyle kal..

lemanice dedi ki...

ilginç gerçekten.sevgiler.

 
designed by GeCe for only 3Prenses